Har dere alle varene inne på lager?

Vi har mange varer på lager, men noen er bestillingsvarer. Du får beskjed når din ordre er behandlet om varen er tilgjengelig eller må bestilles.

Kan jeg kjøpe direkte i butikken?

Selvfølgelig! Kom inn og se på alt det kule vi har 🙂 Vi styler om butikken flere ganger i året, så det er alltid noe nytt og spennende og oppdage i vår kjære Eske.

Hvor kan jeg besøke dere?

Besøk også vår nye butikk i Pilestredet Park 31. Butikken ligger kun 5 minutters gangen fra vår gamle butikk i Sofies Gate. Her har vi et stort utvalg av større møbler og belysning. 

Hva koster frakt?

Vanligvis kommer frakt på 149,- inkl. mva.

Noen møbler og store/tunge varer tilkommer det ekstra frakt på. Det står i så fall inne på hvert enkelt produkt.  Alt av frakt og fraktkostnad vil bli kommunisert om av vår webshopansvarlig før sending.

Jeg har bestilt feil vare i webshop, kan jeg endre eller kansellere?

Det er ingen problem. Send en mail til webshop@eskeinterior.no så hjelper vi deg.

Kan jeg returnere en vare jeg har kjøpt?

Fyll ut angrerettsskjema, og send varen tilbake til oss. Returomkostninger dekkes av kjøper. Ved retur av varer skal varen returneres i den stand den ble mottatt i, ubrukt og i orginalemballasje. Så snart vi har mottatt varen, refunderer vi beløpet til deg. Vær obs på at angreretten gjelder i 14 dager.

Hvor finner jeg angrerettsskjema?

Skjemaet blir sendt til deg på e-post sammen med kvitteringen, og er i tillegg vedlagt i pakken din. Finner du det ikke igjen, send oss en mail på webshop@eskeinterior.no så sender vi deg ett på nytt.

Har dere mulighet til å hjelpe oss med innredningstips?

Vi har egne interiørdesignere som kan hjelpe til med alt fra oppussing til små tips. Ta kontakt med oss på info@eskeinterior.no så hjelper vi deg!

Hvilke betalingsløsninger har dere?

Hos oss kan du betale med Vipps, faktura og Klarna. Enkelt, trygt og greit 🙂