Kunden har 14 dagers angrerett i henhold til norsk lov. Sendes varen tilbake til oss skal den returneres hel, ubrukt og i originalemballasjen innen 14 dager etter mottagelsen. Vi anbefaler å sende varen(e) som Norgespakke; da er de forsikret og kan søkes opp i postgangen. Vær oppmerksom på at ved retur, må kjøper selv betale frakten. Pakker som sendes til oss i postoppkrav blir ikke hentet. Eske Interiør AS er ikke ansvarlig for evt transportskader ved retur, så husk å pakke varene godt-innvending emballasje er viktig.

Ønsker du å angre kjøpet, ta kontakt med oss på [email protected] Husk å fyll ut angrerettskjema som er sendt til deg på e-post. Er vilkårene for angrerett oppfylt, vil vi refundere pengene så snart vi har mottatt varen. Pengene vil bli ført tilbake til din konto i løpet av 3-5 arbeidsdager, avhengig av hvilken bank du har. I fellesferie, jul og påske beregner vi maks 2 uker.

NB: Ved angring av kjøp eller retur av bestillingsvarer beregnes et gebyr på 50% av salgsprisen. Enkelte varer kan ikke returneres, slik som KABE, Marokkfliser, vintagevarer, ørepynt og spesialbestilte varer. 

Vintagevarer selges som de er, vær oppmerksom på at denne type vare kan ha en del slitasje eller patina, og vil ofte ikke se ut som en ny vare.

Reklamasjon

Du har rett til å reklamere på en vare om det mistenkes at varen har en produksjonsfeil. Kontakt oss på [email protected] eller kontakskjema under. Legg ved tydelige bilder av produktet. Om det gjelder en reklamasjon pga. en feil på varen eller at vi har levert feil vare, betaler vi returfrakten. Vi vil i første omgang bytte varen mot en ny, men er varen utsolgt betaler vi det fulle beløp tilbake.





Ditt navn*

Din e-post*

Hva kan vi hjelpe deg med*

Last opp én eller flere filer