Kunden har 14 dagers angrerett i henhold til norsk lov. Returneres varen tilbake til oss skal den være hel, ubrukt og i originalemballasjen innen 14 dager etter mottagelsen. Eske Interiør AS er ikke ansvarlig for ev. transportskader ved retur, så husk å pakke varene godt. Innvending emballasje er viktig. Kunden må selv dekke eventuelle fraktkostnader for returen. 

Ønsker du å angre kjøpet, ta kontakt med oss på webshop@eskeinterior.no. Husk å fyll ut angrerettskjema som er sendt til deg på e-post. Er vilkårene for angrerett oppfylt, vil vi refundere pengene så snart vi har mottatt varen. Pengene vil bli ført tilbake til din konto i løpet av 3-5 arbeidsdager, avhengig av hvilken bank du har. I fellesferie, jul og påske beregner vi maks 2 uker.

Vintagevarer selges som de er, vær oppmerksom på at denne type vare kan ha en del slitasje eller patina, og vil ofte ikke se ut som en ny vare.

ENKELTE SALGSVARER/UTSTILLINGSMODELLER er det ingen returrett på. 

Reklamasjon

Du har rett til å reklamere på en vare om det mistenkes at varen har en produksjonsfeil. Kontakt oss på webshop@eskeinterior.no eller kontaktskjema under. Legg ved tydelige bilder av produktet. Vi vil i første omgang bytte varen mot en ny, men er varen utsolgt betaler vi det fulle beløp tilbake. Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.

Transportskader

Dessverre skjer det fra tid til annen at varer blir skadd under transport.
Dersom varen er skadet under transport må dette meldes omgående, og følgende må gjøres:

1. Sikre bildedokumentasjon på skaden, både av emballasje og den skadede varen.
2. Send en mail til webshop@eskeinterior.no med bildedokumentasjon og en beskrivelse av skaden(-e) samt ordrenummer. 
3. La forsendelsen (inkludert emballasje) være intakt inntil saken er avklart.