MELD DEG INN I VÅR KUNDEKLUBB
FÅ 10% PÅ FØRSTE KJØP
*Kupongen er gyldig i 14 dager etter innmelding og kan ikke brukes på allerede rabatterte varer eller gavekort.
meld deg inn her*Kupongen er gyldig i 14 dager etter innmelding og kan ikke brukes på allerede rabatterte varer eller gavekort.
meld deg inn her*Kupongen er gyldig i 14 dager etter innmelding og kan ikke brukes på allerede rabatterte varer eller gavekort.
meld deg inn her
Raise Gruppen – Frogner, Oslo
Gründeren bak Nikita og Raise Gruppen, Inger Ellen Nicolaisen, er et fyrverkeri av en kvinne. Da hun flyttet hovedkontoret til Raise Gruppen fra sentrum av Oslo til Frogner fikk Eske i oppdrag å skape helhetsinntrykket i alle rom. Oppgaven ble gitt i klar tale fra Inger Ellen; alt skulle være “Heftig og Begeistret”. Møterommene skulle være inspirerende og kantinen en grønn oase uten bruk av planter. Resultatet ble en eksplosjon av farger og inntrykk likt kvinnen bak konseptet.
Raise Gruppen – Frogner, Oslo
Gründeren bak Nikita og Raise Gruppen, Inger Ellen Nicolaisen, er et fyrverkeri av en kvinne. Da hun flyttet hovedkontoret til Raise Gruppen fra sentrum av Oslo til Frogner fikk Eske i oppdrag å skape helhetsinntrykket i alle rom. Oppgaven ble gitt i klar tale fra Inger Ellen; alt skulle være “Heftig og Begeistret”. Møterommene skulle være inspirerende og kantinen en grønn oase uten bruk av planter. Resultatet ble en eksplosjon av farger og inntrykk likt kvinnen bak konseptet.
Nødvendige cookies bidra til å gjøre en nettside brukbart ved at grunnleggende funksjoner som side navigasjon og tilgang til sikre områder av nettstedet. Nettstedet kan ikke fungere optimalt uten disse informasjonskapslene.
Preferanse-cookies gjør et nettsted i stand til å huske informasjon som endrer måten nettsiden oppfører seg eller ser ut, som ditt foretrukne språk eller den regionen du befinner deg i.
Statistikk-cookies hjelper eiere til å forstå hvordan besøkende kommuniserer med nettsteder ved å samle inn og rapportere informasjon anonymt.
Markedsførings-cookies brukes til å spore besøkende på nettsteder. Hensikten er å vise annonser som er relevante og engasjerende for den enkelte bruker og dermed mer verdifull for utgivere og tredjeparts annonsører.