Levering

Lagervarer: Vi sender varer på fort vi kan, men senest innen 3-5 arbeidsdager fra din bestilling. I påsken, fellesferien og i julen kan leveringstiden være noe lengere, informasjon vedrørende forlenget leveringstid blir gitt på mail ved kjøp. Det er også mulig å hente den bestilte varen selv i butikken vår i Sofiesgate 16 i Oslo; man sparer da et evt fraktgebyr. Vi oppbevarer varer i utgangspunktet i én til to uker på vårt lager, etter det kjøres varen på et eksternt i Pilestredet. Hentes ikke varen etter 3-4 uker, belastes du lagerleie. 

Avhengig av hvor du bor i landet, vil det ta 1-4 arbeidsdager fra vi sender pakken til den kommer fram. Pakken hentes på nærmeste postkontor, eller blir levert hjem i postkassen din – avhengig av størrelsen og hvilket fraktalternativ du har valgt ved checkout i webshop.

Bestillingsvarer: Alle varer som ikke er lagervarer, eller ikke finnes på lager i øyeblikket, regnes som bestillingsvarer. Oppgitte leveringstider på bestillingsvarer er omtrentlige. Vi tar kontakt skulle leveringstiden bli lengre enn oppgitt.

Om man bestiller flere varer samtidig med forskjellig leveringstid, vil alle varer bli sendt samtidig når alt er ankommet vårt lager. Om du ønsker del-leveringer, ta gjerne kontakt med oss på mail. Ekstra fraktkostnader kan da forekomme.

Du har selvfølgelig rett til å oppheve kjøpet om du får beskjed at leveringstiden er lengre enn antatt. Pengene vil øyeblikkelig bli returnert til din konto ved kansellering.

Fraktkostnad

I utgangspunktet sendes våre pakker med Bring, dette gjelder vanlige forsendelser på inntil 35 kilo. Fast fraktpris: 99,- Fastprisen gjelder ikke Svalbard. Pga avstanden vil det her tilkomme et frakttillegg på 270 kroner.

Ved kjøp av større eller tyngre møbler, som stoler, reoler og bord må kjøper selv betale for frakt. Vi kan arrangere transport dersom man velger og ikke hente varen i butikken. Vi har gode samarbeidspartnere som kan levere varen trygt frem til deg til en OK pris. De leverer da på døren din, 1 etage, på hverdager mellom 0900-1600. Du vil bli kontaktet i forkant av leveringen for å avtale tidspunkt. Det er viktig å merke seg at det alltid kommer kun en sjåfør, og hvis det er tunge produkter, vil sjåføren trenge assistanse.

Kjøperen er selv ansvarlig for å oppgi korrekt navn, leveringsadresse og mobilnummer. Hentes pakken ikke innen 14 dager på postkontoret, blir den returnert til oss. Må Eske Interiør sende pakken på nytt pga ukorrekt leveringsinfo eller uavhentet pakke, må kunden selv betalte frakten.

Kundens ansvar

Det er 18-års aldersgrense for registrering som kunde i nettbutikken. Registrert kunde er ansvarlig for betaling av registrerte bestillinger eller ytelser Eske Interiør AS eller våre samarbeidspartnere leverer i henhold til nærværende vilkår. Kunden er selv ansvarlig for å oppgi korrekt navn, leveringsadresse og mobilnummer.

Når kunden har mottatt pakke via Bring, er det kundens ansvar og sjekke at varen er kommet frem hel og uskadet. Er det skader på varen, må kunden sende oss bilder av både innvendig og utvendig emballasje innen 42 timer etter at posten har utlevert pakken. Send bilder og info til webshopansvarlig.